30 comments

  1. zvoner   •     Author

    Ahahahahahahahahhhh…

    Bine ca nu s-au gandit la o alta chestie cu Open Minded, ceva gen SAW4…

    Sex sells, atata numa’ ca asta mergea mai bine ca o reclama la un salon erotic…

  2. adrian   •     Author

    s-ar mai putea numi empathy in baia Grivita

  3. Pinocchio   •     Author

    Chestia asta nu e serioasa, nu? Spuneti-mi ca nu e serioasa, va rog!!!

  4. Roz   •     Author

    Clar e criza si la nivel intelctual. Deh, unde-s prosti, prostia creste .. advertisingul infloreste. Bravo baieti, bagati-va picoarele..ca doar nu e agentia voastra. E a urmasilor urmasilor vostri. A**holes!

  5. Corin Chiriac   •     Author

    Domnu Exarhu,

    n-o fi cea mai buna opera a DDB-ului, da macar spune niste lucruri:

    1. un pic la misto, un pic exagerat, ne spune ca atmosfera de lucru e mult mai relaxata ca in alte agentii, ca e un loc in care toata lumea se iubeste (nu in sens fizic, evident 🙂 cu toata lumea. Chestie care chiar e specifica locului, am trecut pe acolo, stiu despre ce vorbesc. Mai mult, treaba asta trebuie sa fie destul de appealing pentru cineva care vrea sa plece dintr-o “fabrica” de publicitate, unde nimeni nu stie cum il cheama pe ala care sta de 3 ani de zile la doua birouri mai incolo.

    2. n-o fi chiar Eliade, da treaba asta cu frecatul picioarelor vorbeste despre un anume tip de sensibilitate si empatie, despre contact uman real, lucruri foarte necesare unui art director.

    3. a fost recent o discutie despre relatiile apropiate la varf intre niste oameni din agentie, ar putea fi si o referinta umoristica la treaba aia.

  6. razvan   •  

    bai domnule,

    dupa hermeneutica dvs, toate semnificatiile sunt limpezi ca Dumbrava minunata.

    daca insistati, eu inclin imediat spre parerea dvs.

    dar un lucru nu inteleg. e bine sau nu sa aiba candidatul par pe picioare?

  7. Roz   •     Author

    Pe picioare si pe creier.

  8. Corin Chiriac   •     Author

    Domnule, nu insist, asta obliga la deferenta; ne-am simti amandoi prost, eu pentru ca fortez supliciul, dumneavoastra pentru ca nu prea aveti asa ceva. Prefer sa ma simt prost doar eu.

    Cat despre parul de pe picioare, nu stiu ce sa va spun. Daca vreti sa va angajati, discutati direct cu ei. Oricum, nu mi-as face griji, cred ca e ultima dumneavoastra problema.

  9. titza   •     Author

    deci trebuie sa vin in picioarele goale la serviciu, am inteles

  10. razvan   •  

    eu zic sa nu ne pierdem umorul de la atata deferenta 😉

  11. razvan   •  

    iaaarba prin taaaalpi nanananana

  12. titza   •     Author

    de fapt, nevasta colegului executive something din imagine ce zice?

  13. doina   •     Author

    @Corin Chiriac, cu tot respectul pentru munca de iubire si creatie a publicitarilor romani, imaginea cu picioarele imbratisate pe sub masa in unele medii are conotatii erotice explicite – daca asta a fost intentia, e OK, dat fiind ca a picture’s worth 1000 words. Daca nu, orice alte explicatii sint inutile si fara impact, pe principul “am vazut cu ochii mei, ce dracu”…

  14. the neacsu   •     Author

    Am revazut filmuletul si a doua oara m-a lovit: problema (cea mai mare) este vocea feminina, de matinal de radio pirat. Nu c-ar fi ceva in neregula cu asta…

  15. eu si atat   •     Author

    Pentru o agentie in care madama Angelescu, nou adusa la varful agentiei, il face pe Bradut sa plece pentru ca ea sa-si aduca…….ratonul mai aproape de veverita (doar omul oferea cel mai bun mix pentru DDB), acest clip…e ceva firesc. Saracul Bill Bernbach, se rasuceste in garsoniera lui

  16. andix   •     Author

    …dar este. si nu e matinal de radio pirat, vocea e imprumutata de la televiziuni, din programele alea cu SUNATI ACUM !!! CINCI MILIOANE DE LEI DACA RASPUNDETI LA ACEASTA INTREBARE SIMPLA !!! SUNATI ACUM, AM ZIS SA SUNE TELEFONUL !!!

    blargh…

  17. cinema victoria   •     Author

    Xé menino, não fala política …

  18. somedude   •     Author

    True with the voice thing.

    Also this is the kind of thing that makes you question the professionalism / chain of command of an agency.

    It’s like with crappy news that no one proofreads. This thing got actually approved 🙂

  19. ccc   •     Author

    Fara politica!

  20. ruki   •     Author

    voila mr. exarhu, acum aveti si contextul. filmuletul e o replica relaxata data unor domni care-si inchipuie ca dezvaluirile tip “veverita & ratonul” sunt altcumva decat scarboase si ilare.

    si da, e o realizare tehnica si creativa cu care ne luam tare in serios, a se observa bling-bling-urile de film porno din anii 70. 🙂
    fie, recunosc! sunt cat se poate de distrusa.

  21. razvan   •  

    aha, deci exista o explicatie.

    so, distruso, ma simpatico :))

    oricum varianta cu pionierul la ecluză mi se pare mult mai sexy

  22. ruki   •     Author

    nu stiu ce sa zic…prefer prima varianta; e din balanta, deci mai de intelectuali, ce naiba!

  23. zebra   •     Author

    Well dears, nu vreau sa ma gandesc ce se intreaba un client cand vede spotul si isi imagineaza langa (de fapt undeva sub…) brainstormingul aferent fee-ului sau de agentie, un miros puternic. De dragoste fireste..

  24. somedude   •     Author

    SI eu zic “relaxat” cand vreau sa justific lipsa de anything – we did not try to do good, we tried “relaxed”

  25. mantea d.   •     Author

    te citesc domnule exarhu din inertie si dintr-un haide sa haidem inca de pe vremea rondului de dimineata ..sau poate de.. noapte.
    ei bine, domnule, vreau ca sa spun ca prin acest post ai parte de atentia publicitarilor daca nu cumva esti si inclus in vreo monitorizare de pr pe vreo 3-6 luni din partea agentiei cu pricina.
    cateva lucruri despre subiect: filmuletul e praf. nu are rost sa il discutam. exemplu lui gibzie cu filmuletul lui gavrila demonstreaza ca poti fi inteligent si fara sa cheltui bani. cazul de fata indica nu doar o lipsa de bani dar si o criza creativa la baieti..poate chiar una de management daca un hr ar posta un astfel de anunt fara supervizarea macar a directorului de creatie oicare ar fi el/ea. citind commenturile, remarc spre sfarsit ca domnul chiriac de mai sus care se prezinta ca fost angajat, odata plecat din agentie, a stins lumina. poate de aceea ruki, probabil singurul angajat, bajbaie lovindu-si capsorul de peretii reci.

  26. zebra   •     Author

    ma simt usor pacifista astazi, asa ca as vrea sa va imaginati ca legandu-ne de protagonistii rezultatului final suntem exact un tribunal care judeca soldati pentru ca au urmat ordinele unor generali de care nimeni nu se poate atinge oricum. Iar comparatia nu este de loc o intamplare…

    iar dvs, domnule mantea, pot sa va spun ca bunul gust nu depinde de bani sau creativitate, ci in prea multe cazuri deja – de permisivitate si cenzura care i se poate pune in stramta si din ce in ce mai obidita cale.

  27. exact   •     Author

    io imi bag picioarele

  28. Mark Renton   •     Author

    Pai domnu Mantea…nu au director de creatie care sa le dea cu ok-ul la spoturi.
    De aici problema. Uite ce scoatem…Avem nevoie de cineva care sa zicaaa
    stooooop.:))))
    eu asa as vrea sa inteleg spotul asta..!!! ( dar poate sunt eu prea inteligent pentru jobu asta….)

  29. radu oltean   •     Author

    Buna ziua
    Vreau sa popularizez o chestie ff nasoala. Se doreste
    ne-votarea in parlament a unei legi care mai proteja cat de cat patrimoniul arhitectural, spatiile verzi etc. In acest scop se va organiza de catre toate ONG-urile care se chinuie sa “salveze” Bucurestii un miting la parcul izvor pe 17 martie, orele 8-10.
    vezi link:
    http://art-historia.blogspot.com/2009/03/se-doresc-zgarie-nori-peste-tot.html
    Chiar arunca-ti-va o privire. E pe bune!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *