8 comments

  1. cristi   •     Author

    Ia-n sa-n vedem cine ghiceste:

    Publicul tinta al acestei reclame (evident nemascata) este format din:

    a. omul paianjen
    b. criminali in serie
    c. homeless jobeless bald losers with moustache
    d. gay community
    e. decent family men with lots of kids

  2. dan   •     Author

    ce tara misto, aveau analisti de portbagaje… imi amintesc ca si la noi era la un moment dat un analist de veceuri…

  3. scoobydulap   •     Author

    Mare șmecherie, Volga ruseasca, modelul care funcționa cu apa, în loc de motor avea 7 afgani cerând apa.

  4. cezaru   •     Author

    …daca ar fi luat totusi in vedere testul cu 2 barbati, recomandare lui Jim s-ar fi concretizat intr-un eleron putin mai curbat… future chevy…

  5. adrian   •     Author

    Se simtea cresterea influentei chinezilor in lume! Asta este de fapt o masina avangardista, pentru triade care se chinuiau altfel sa-i bage pe gresitii lor in valize …

  6. valeria   •     Author

    nici reklamele nu mai ie copkii … ie mosi basinosi 🙂

  7. cruela de vila   •     Author

    adica io cand am dormit intr-un portbagaj de oltcit eram tester avant la lettre si n-am stiut?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *