prezervativul de lână

am vazut o stire la tv din care se intelegea ca are loc o competitie importanta.
altfel, nu se intelegea nimic, dar nu putem sa-i dam numele, ca e publicitate, sanchi.

era redbull air race, la londra, o competitie breathtaking. eveniment, nenica, nu callatis 2000.

mi se pare mereu ca o astfel de practica iti refuza la urma urmei dreptul elementar la informare: nu se stie cum se numeste, ce este asta, ce fel de campionat mondial de nu stiu ce e asta? (vorbesc despre evenimente care chiar au ceva de oferit, care chiar sunt interesante, nu despre lansarea ultimului model de masina de spalat rufe curate)

ce trist e sa fii jurnalist si sa nu poti vorbi despre subiectul pe care il tratezi… cica asta ar fi totusi un PR … sa mori de ras, eventual de jena de provincial plin de cna acolo unde nu trebuie.

5 comments

  1. pierpatrat   •  

    Cred că mai corect este “Prezervativul DIN lână”;
    Şi da, este trist să fii jurnalist, dar este trist pentru noi, ăştia de afară.
    Ţine-o tot aşa, Răzvane. Stai afară.

  2. Jo   •  

    Dar CNA chiar nu are nici o treaba cu asta. Am fost la o dezbatere pe tema asta, acum vreun an, chiar, si CNA a zis clar: cata vreme e relevant in stire, noi nu avem o problema. Cum nu au nici o problema cu identificarea vorbitorilor la modul: “JR, Director General Ewing Oil”. Ca de obicei vezi “JR, Director General firma”.

    Producatori panicati, care sufla si-n iaurt si nu isi pun nici un pic mintea la contributie… Nici macar sa dea un telefon la CNA ca sa se intereseze nu-i duce mintea.

    Lucru de mantuiala.

  3. Ionut   •  

    am o alta parere si cu sfiala o expun:
    cred ca prea multi oameni din presa au suferit in timpul catastroficului accident de la Caracal, unii au avut chiar relatari in direct de la fata locului iar convingerea mea intima este ca d-l Cristoiu era pe locul mortului in respectivul atelaj.

    cu stima 🙂

  4. razvan   •  

    da, stiu ca cna nu are vreo vina, dar sperietura e deja in oase si se lucreaza in regim de atentie, pericol.

    nasol.

  5. Andrei   •  

    tocmai din acest motiv brandurile mari au inceput sa nascoceasca tot felul de nume, mai atractive si cat mai putin referitoare la brand. astfel s-a nascut CokeLive (nimeni in romania nu zice “coke”, toti zic “cocacola”), Tuborg a scos “Greenfest” si cine ce alte nume or sa mai apara. ne miram, ne intrebam, facem haz de necaz, dar mergem mai departe.

    vedeti ca o sa cante o formatie pe stadionul unei echipe, fiind adusa in Romania de catre o firma care vinde ceva. distractie placuta, asteptam poze! 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *