tila tequila are 1,7 milioane de prieteni pe MySpace, un record absolut.
deci s-a gandit sa se apuce de muzica si sa-si puna prietenii la treaba.
restul ideii, aici
later edit: ideea, ca principiu al adresarii, nu e noua, doar ca are mai multe sanse din cauza mediului.
mi-am adus aminte de povestea fascinanta a unui cantaret sud-american (nu pot spune mai mult), care era suparat ca nu reusise total in viata. el s-a gandit sa adune cate un dolar de la fiecare fan de-al lui, in caz contrar amenintand cu plecarea definitiva din tara unde inganase primul lalala.
nu stiu continuarea, dar e clar ca ar fi fost mai simplu daca exista un spacio mio.com la vremea lui.
Lasă un comentariu
5 March 2007 la 05.03.2007 08:45
mi se pare normal… daca 10% din 1,7 milioane raspund pozitiv… atunci 🙂
ce inseamna puterea unei retele…
cum a facut 1,7 milioane de conexiuni pe myspace? 😀
5 March 2007 la 05.03.2007 17:01
frumos moarketing la domnia sa.
6 March 2007 la 06.03.2007 18:24
1 $ / fan? 🙂
Imi aminteste de mereu-amuzanta-si-fasneata-idee a lui Alex Tew, baiatul de 21 de ani care a vandut 1.000.000 pixeli de pe o pagina online, cu 1 $ per pixel – http://milliondollarhomepage.com/
La noapte nu ma mai culc, am ganduri de biznis de gandit…